יום ראשון, 9 באוגוסט 2015

טוטאליות

בואו נדבר רגע על טוטאליות. כשאני אומרת את זה, מרגיש לי לא נעים. אבל במחשבה שנייה, כמו בכל דבר יש בזה גם משהו טוב. כאשר אתה טוטאלי למשהו אתה מתרכז רק בו, והסיכוי כי תעשה אותו בצורה טובה גבוה יותר, אתה לא נותן לרעשי הרקע להפריע לך. אך לפעמים הטוטאליות מכניסה גם ללחץ, כי אנחנו בני אדם, ובני אדם מטבעם עושים טעויות, אם אתה טוטאלי אתה רוצה שזה יהיה מושלם. אבל מה זה מושלם? בעיני אחד מושלם זה דבר אחד, ובעיני השני משהו אחר.

איך הגעתי לזה?
אה, כמו שכבר נכתב באחד הפוסטים בעבר סוכר וגלוטן עושים לי רע. גלוטן, כי הוא נמצא במאפים המשמינים והלא בריאים, הוא גם נמצא בלחמים מלאים, אבל בואו נודה על האמת, כאשר אני רוצה לאכול ומהר, עכשיו, כי אני רעבה, אז לחמניה מקמח לבן עם ריבה וחמאה, מספקת את תאוותי. כמובן שלחמניה אחת זה קטן :), אז צריך שתיים או לפעמים שלוש. ולפעמים זה לא באמצע היום, אלא באמצע הלילה.
טוב, הבנתם את הפרנציפ. אז בפעם הקודמת יצאתי בהצהרות לאומה, פרסמתי באמצעי התקשורת (פייסבוק וגוגל) וציפיתי לתמיכה מקיר לקיר מכל הקרובים אלי, ואכן גם קיבלתי אותה. אמממה, נשברתי אחרי כמה ימים.

אז למה אני מספרת מה שאני מספרת?
כי היום החלטתי לא להיות טוטאלית. נכון, לא המצאתי שום דבר, וחכמים ממני אמרו את זה, אבל אף אחד לא אמר את זה לי באופן אישי, כמו שאמרתי את זה לעצמי. ואיך זה מתבטא? היום אני אוכל בריא כפי שאני רוצה רק בארוחת הבוקר. כרגע לא משנה מה יהיה בארוחות הבאות, לא משנה מה יהיה מחר, בעוד שבוע או חודש.

אז זהו. ארוחת הבוקר שלי היום היא (כפי שקיבלתי עצה מאחי החכם) דייסת קוואקר, מקווה שנשאר לי בארון קוואקר מלא ולא אינסטנט (למרות שגם האינסטנט הוא עדיין יותר בריא מלחמניה מקמח לבן), עם אגוזים ושזיפים טריים או מיובשים.


שיהיה לכולנו יום בריא.

שלכם,
גלית.


כדי שאני לא ארגיש לבד, תשאירו איזו תגובה.
וגם, שתפו עם חברים, אשמח שעוד אנשים יקראו אותי.

תגובה 1:

יעקב שמעוני אמר/ה...

אחותי - סחתיין!

מאחל לך ארוחות חמימות טעימות ובריאות, ותמשיכי לחתור בעוז קדימה :)))

אחיך האוהב