יום חמישי, 22 בדצמבר 2011

בוקר

אני אדם שמתעורר בשעות המאד-מאד מוקדמות של הבוקר, כשעדיין חושך בחוץ. (אני ארחיב על חיי בפוסטים הבאים). ולפעמים, כמו שקרה לי היום, אני יוצאת החוצה בדיוק ברגע שאני קוראת לו בריאת העולם. השמיים כבר בהירים, אבל עדיין רואים את הירח, מבחינתי זו שעת הלידה של היום.
ברגע כזה אני יושבת ומסתכלת על השמיים, רואה את העננים זזים וחשה את לידת היום. ברגע זה אני מאחלת לי את הדברים שאני רוצה שיקרו היום, מברכת את האהובים עלי ואת כל העולם ביום נפלא ומלא התחדשות.

אני חושבת שגם אם היתה לי מצלמה באותו הרגע לא הייתי יכולה להעביר בתמונה את התחושה הנפלאה הזו של ראשוניות.

ואחד הדברים שעשיתי הבוקר הוא להירשם לאתר סימניה איזה כיף, מקום לקנות ספרים, גם משומשים וגם חדשים. עוד לא הספקתי לצלול לתוכו, אבל כל מה שקשור בספרים תמיד עושה לי שמח בלב. מבטיחה לעצמי להיכנס אליו היום בלילה.




שיהיה לכם יום משובח.
גלית.

2 תגובות:

יעקב שמעוני אמר/ה...

בוקר, קפה, גינה והקטע הבא...

http://www.youtube.com/watch?v=2uDiT3uBDQU

החיוך יעלה מאליו :)
אחיך האוהב
יעקב

galit.rizcan@gmail.com אמר/ה...

אתה ממש צודק. איזה סרטון גאוני. לגזור ולשמור !!!
:)