יום שלישי, 21 במאי 2013

למה בעצם ...

המון-המון זמן לא כתבתי, ובגלל המון סיבות אופרטיביות, וגם כאלה שלא.
אחת הסיבות שהצדיקה את הלמה לא לכתוב, כי חשבתי שיש בזה משום סוג של גאווה כאשר אתה חולק את החיים שלך עם אחרים ומספר על מה שקורה לך לאנשים שאתה בכלל לא מכיר.
וסיבה נוספת גם בגלל שלפעמים עוברת המחשבה "מה פתאום לבזבז זמן על כתיבה עכשיו? כאשר יש כל כך הרבה מה לעשות".
אבל אחרי המון מחשבות, ואחרי השראה שקיבלתי מדבריה של אישה אחת, (שאפילו לא יודעת שהיא היוותה לי את ההשראה) הגעתי למסקנה שכדאי וחשוב לכתוב, כי מה שעובר עלי בחיי האישיים והמאד פרטיים יכול לעבור גם על אנשים אחרים. יכול להיות שלא באותה דרך, יכול להיות שזה רק יעלה איזה שהוא ניצוץ לאיזו שהיא השראה למישהי/ו וייתן לו כוח להתקדם או לעשות משהו.
אז רק בשביל הרגעים האלה שנוצצים בעולם של אחרים (שאני אפילו לא יודעת עליהם), שווה כל הכתיבה, ושווה כל השיתוף.
אז כן, אני חוזרת לכתוב, בלי נדר כמובן, אני מקווה שאצליח להתמיד.

אתם שם שקוראים אותי, אני אשמח אם תשתפו אחרים בדברים שאני כותבת שהרי בסופו של דבר  אולי בכל זאת הדברים הנכתבים יעזרו למישהו.

לילה טוב.
גלית.


אין תגובות: